måndag 26 november 2012

Nytt

Var in till hästaffären och hämtade nya Boots då mina reklamerades efter att bara ha använts en gång och spruckit. Så jag hoppas att de här håller, tog bruna ist för rosa.

köpte även hagboots och ska leta efter skydd att ha ute, vill inte betala flera hundra så får kolla om man kan hitta begagnat. De kommer säkert inte hålla länge...

Paddar att ha under lindor, mina andra har kasserats efter att ha använts över sår och liknande, samt ett par som jag har till kylleran.

Var in till granngården också och köpte mat, så nu borde hästen vara nöjd.

Dessutom har jag lagt ut massvis med saker som ska säljas, så hoppas på att bli av med en del. Har mycket kvar från Goldie som jag inte velat sälja, men jag kan inte heller spara på allt.

Om en timme slutar Isa skolan så då ska vi till ridhuset och rida markarbete.

Bootsen till hagen kostade 59:-/paret, de lackade Bootsen fick jag på reklamation (pris annars 149:-) och paddarna 65:-/paret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar